Vart, vem?

Malin om Chuck - dagens ridpass:
Hej, jag såg i din förra blogg att du skrivit om alla ponnyer du varit och provridit, bl.a var det en fux som hette Pompe Do om du fortfarande kommer ihåg :) 
Jag ville bara säga att det är faktiskt är så att jag har honom nu eftersom ägaren pluggar utomlands och de fortfarande inte fått sålt honom! Tänkte det kunde vara kul för dig att veta det om du fortfarande ville veta lite vart han tog vägen och så :)

Hej Malin! Jag blev superglad när jag fick kommentaren, men finns det möjligtvis en blogg, mail eller efternamn till dig om man vill kontakta? :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: ja jag har dels den bilden som ponnysanning laggt ut o så har jag nog någon eller några till, varför undrar du? :)

2012-01-18 @ 10:47:06
URL: http://Www.asslatjejerna.se
Postat av: Malin

Du skulle kunna skriva på facebook om du vill. Malin Andersson Kortelainen heter jag! :)

2012-01-18 @ 11:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0