Hööks

Mamma skulle åka en sväng till hööks då dom hade 75% rabatt på en hel del, och jag hade inget emot att följa med så vi åkte dit typ en kvart innan dom stängde. Mamma skulle kolla på en jacka till sig så jag gick runt och kikade lite, och så såg jag att dom höll på att packa upp den nya kollektionen..!! Och jag blev sjukt överrasskad när jag först såg benlindor i en massa olika färger, grön, orange, gul, blå, lila osv osv. Såg även att dom fått in nya terrängskydd, marinblåa, svarta och röda wannabe professional choice boots och skydd. Det var hööks egna grejer men dom hade döpt märket till expert. Fanns även transportksydd och lite andra saker. Jag frågade om det var något nytt märke, men det var hööks gamla vanliga bara att dom designat detta tillsammans med elitryttare i fälttävlan för bästa funktion typ!
Och så till schabrakhyllan.. Fick en riktig chock när jag kollade på den, shit pommes vad mycket färger. Blev positivt överraksad faktiskt. Riktigt fina saker!

Var tvungen att ta ett kort, fick bli ett superbra med mobilkameran.. Det som är inringat är nya saker!
<-- klica för att få i full storlek!

Men till saker egentligen, det blev lite saker köpt, mamma köpte en dunjacka till sig själv, ett par tofflor och en lustig fleecekofta. Till mig blev det endast en blå stickad V-ringad tröja. Sen köpte vi även ett blått ulltäcke och ett svart/rött combitäcke med hals till Chucken.
Allt sammanlagt kostade i slutänden ca 780:- och combitäcket kostade ordinarie ca 2000:- så det talar ju om bara det hur billigt det var!

Kommentarer
Postat av: Estrid

Du kan fixa det imorn! Vad är din email? Känns osäkert att skriva inloggning här;) Haha:)

2012-01-16 @ 23:26:15
URL: http://munsboroponnys.blogg.se/
Postat av: Natalie

Nu blev jag sugen på att åka till hööks och inhandla vardagssaker :D

2012-01-17 @ 00:11:50
URL: http://hakkila.wordpress.com
Postat av: Sara Carlsson

Älskar att det är så mycket färg! Lite skillnad från vad dom har haft där på senaste tiden..

Vill ha massa saker nu därifrån, haha

2012-01-17 @ 00:20:50
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: my

jäklar vad mycket :D Så snygga färger också :D

2012-01-17 @ 17:54:11
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0