Tävlingssugen!



Bara för att det gick bra i söndags har jag suttit flera timmar och kollat tävlingar. Är så jävla tävlingssugen att det inte är sant.. haha.

Har kollat upp några tävlingar snart som jag vill åka på, den 19/2 är bestämd redan.
Sen är det den 18e, 8e och 21a. Dom är nära och bra och om ingenting kommer ivägen så ska vi starta varenda en utav dom!

Är det någon av mina läsare som tänkte vara med på någon av dom? 
Eller någon som inte bor i närheten men som jag redan nu lagt upp en planering? ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Funderar lite på den sista i eriksmåla fast antagligen blir det en dressyr trävling istället :)

2012-01-31 @ 21:45:28
URL: http://jennifersandbergg.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag ska på alla de som du ska! Sen ska jag kanske åka på Kalmars div 1 tävling, hoppa bara förklassen då i sånafall. Men vi ses! :)

2012-02-01 @ 10:03:56
URL: http://elevating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0