Svullet ben, lårkaka, skrapsår ...

och en halv nagel kortare..

Ja, som sagt.. skulle rida Chucken idan som alla andra dagar och idag hade jag och Maria tänkt ha lite bommar och olika gymnastikövningar. Orkar inte skriva om framridningen mer än att han skötte sig bra. Jag skulle trava över några upphöjda travbommar, inte mycket alls utan bara lite. Han fattade absolut ingenting och överasskade mig varje gång genom att stanna mitt i, eller gå över några och sen hoppa. Aldrig gick det bra x) haha. Sen tog vi bort en bom så att det blev 4 st, tror ni inte han försöker hoppa rakt över allihopa samtidigt.. haha knasboll!

Sen skulle vi komma på en volt och hoppa 3 st upphöjda bommar där med. Dom låg på marken på ena sidan och uppe på andra, 3 st. Något gick snett, han hoppade skitstort över första och fick inte plats till dom andra och hann inte tänka vad han skulle göra så han hoppade över det andra och rakt fram istället för att svänga, Vilket ledde till att jag flög rakt in i ett hinderstöd och landade sedan med benet på det.
Så nu kan jag inte riktigt gå, hela fingret bultar pga en nagel fick lida, vänsterbenet är heltblått, rött och dubbelt så stort som det andra och har en massa småsår.. JIPPIE!

Jag har efter detta passet fattat att han är väldigt grön på det där med lydnad och gymnastikhoppning. Imorgon får han hoppa riktigt, rakt fram istället ;) haha!

tyckte bilden passade in!

Kommentarer
Postat av: The Horse Truth ♥

Trött på Ponnysanning som aldrig skriver riktigt skvaller? Trött på skvallerbloggar som raderas efter två dagar? Besök gärna The Horse Truth, en skvallerblogg inom hästvärlden.

2012-01-20 @ 10:21:37
URL: http://www.thehorsetruth.blogspot.com
Postat av: Melina

Haha!

Kan du inte försöka fixa ihop en film med massa failklipp? :D

2012-01-20 @ 20:10:20
URL: http://goldenhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0