Det ni inte visste om mig är...

...att jag vann min första hoppetävling på Chuck. (Idag) haha.


...att jag har ALDRIG i hela mitt liv visat mig i mitt naturliga hår. Eller alltså när jag var liten var det rakt, men sedan ungefär 5e klass så har jag alltid plattat, lockat eller satt upp håret i en boll.. Tänk er.. ALDRIG har jag gått ut ur huset med ofixat hår..

...att jag egentligen inte brukar vara så pratglad när folk frågar mig om saker. Alltså om jag tar insiativet till att prata så kan jag prata i åååår. Men om någon frågar mig om det till exempel gick bra att rida brukar jag oftast bara svara "ja". Vet inte varför men är väll inte så pratglad av mig.

...att en av mina största drömmar är att få träffa justin bieber, vilket ni kanske egentligen redan visste.


...att jag ridit för Marko Kutchers bror? Marko rider ju världscupen och EM och typ OS. Tänk att jag ridit för hans bror och att Marko säkert har sagt något bra om min lille Chucksson! (btw så han vann precis världscupshoppningen i schweiz?)


Va det någon ni inte visste? ;)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag visste inte att du vann din första tävling på Chucksson och att du har ridit för Markos bror ass coolt asso !!

2012-01-29 @ 17:28:32
Postat av: My

GRATTIS!!! =) //M

2012-01-29 @ 17:55:46
URL: http://ourworldtogether.blogg.se/
Postat av: Emmy

Jag har sett ditt naturliga hår mohaha! :D

2012-01-29 @ 18:04:56
Postat av: Anonym

GRATTIIIIIIISSSSS!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Du var verkligen värd det här! Du har jobbat så hårt med Chuck, han kommer bli sååå fin! :D<3

2012-01-29 @ 18:17:51
Postat av: Natalie

Grattis till vinsten :D



Visste att du ridit för Frank eller vad han heter hehe ;D Att du är ett bieberfan kan väl ingen missa så ja, det flesta visste vi nog :D

2012-01-29 @ 18:18:28
URL: http://hakkila.wordpress.com
Postat av: Hanna

Jag visste inte dedär om träningen för Marco Kutschers bror :) häftigt!

2012-01-30 @ 19:48:44
URL: http://thirtyeight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0