Chucken - dagens ridpass

Fytusan vad bra låten är. Kanske inte superny men texten.. Lyssna vetja!


Red i ca 45 minuter och hade lite samma tänk som igår, sket lite i hur handen var, tog mycket ledande tygeltag och fick honom att försöka lyssna bara på mig. Det gick inte superdåligt och inte superbra. I ena änden av ridhuset så gick det bra och han var koncentrerad och i andra änden var han pain in the ass.
Äh orkar tyvär inte skriva, satt ändå bara och nötade på samma sak.


Imorgon ska han trimmas i rishuset igen, förska rida igenom det där förbaskade hörnet. På lördag blir det även då ett trimmpass i ridhuset och innan ska han troligtvis släppas ihop med några andra ponnisar. Sen på söndag ska jag starta LD & LC på klubbhoppningen.
Min plan - inte få några stopp på hindrerna, alltså jag kan göra halter och göra volter osv bara han inte stannar på ett hinder. You got it?

Men ska duscha, så vi ses puss!

Kommentarer
Postat av: alice

SV: Japp det gör dom :)

2012-01-26 @ 22:31:01
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Det är bara kul att peppa dig när jag vet att du kommer lyckas en dag ;)

2012-01-27 @ 10:35:52
URL: http://mandies.blogg.se/
Postat av: Sara

rider du aldrig ut? :)

2012-01-27 @ 10:38:40
Postat av: majja

kalle och chokladfabriken (charlie and the chocolate factory). Vi såg den hemma hos mig, typ runt de att D skulle åka <3

2012-01-27 @ 11:34:59
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0