Sluta blogga..?

Jag stör mig på ALLT nu(vad lik jag lät Emmy nu, haha), asso inte allt som händer i vardagen men allt som har med bloggen att göra. Jag blir så trött på alla idoter som slänger ut onödig skit här på min blogg. Trött på alla som tror dom kan rida min häst genom några kommentarer, trött på allt!
Skrev ett inlägg om bloggar och fick massa skit för det, kommer säkert få mass skit på detta inlägget med. Okey? 

Tycker bara det är så fruktansvärt onöödigt! Skaffa er ett eget liv att klaga på istället för mitt. Vissa saker kanske stör er, det är det som får endel att stanna. Men tro mig jag tar INTE åt mig! Ska inte skriva mer nu för jag vet inte vilka fula ord som kan komma ut, är så jävla sur helt enkelt! Har en hel hög med åsikter att dela med mig av, så håll ögonen öppna framöver!
Ja, jag har gjort en hel del misstag på bloggen och även skrivit saker som kan misstolka. Och vissa saker vet jag inte om då är det ju bara bra om någon säger att det är så, men på ett trevligt sätt! Tolka mig rätt. Ska gå nu bloggar mer ikväll!
Ska INTE sluta blogga, ville bara få er att läsa inlägget ;)

Kommentarer
Postat av: Jannike

Måste ju bara säga att du är min favorit bloggare :)

Du är ärlig och det gillar jag. Du förskönar inte t.e.x. att allt är bra och att det alltid går bra med ponnyn ;)

Var ju bara tvungen att säga det!!

Kram

2012-02-14 @ 10:02:28
URL: http://jannikeochsurprise.bloggplatsen.se
Postat av: Felicia

Söt blogg!

Titta gärna in på min ;)

2012-02-14 @ 15:58:08
URL: http://ique.blogg.se/
Postat av: Elin - En hästblogg med en otrolig sköthäst

En jädra tur att du inte slutar blogga, för då hade du fått med mig att göra!



Haha, nej men alltså .. jag älskar din blogg <3

2012-02-14 @ 16:45:40
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Estrid

Hoppas inte min kommentar förut är inblandad i allt, för en var verkligen inte ett klagomål eller nåt, bar aett tips ;)<3



Gillar din taktik att få folk o läsa inläggen, kanske ska stjäla den? xDD

2012-02-14 @ 16:52:46
URL: http://estridjonzzon.blogg.se/
Postat av: Linnea

hej! vad tråkigt att så många kommenterar sånt onödigt! Det är tur att du inte ska sluta blogga för jag älskar verkligen din blogg!!! Och du är jätteduktig på att rida och Chuck är lika bra! :)

2012-02-14 @ 16:54:04
URL: http://linneabjuringer.blogg.se/
Postat av: Lovisa

SLUTA inte och BLOGGA !!!!!!!! <3 i <3 you glad all hjärtansdag jag ska uppmuntra dig så fort du blir arg,ledsen,glad,sur a ja du vet vad jag menar !!!!<3

2012-02-14 @ 16:56:56
Postat av: Sophie

Jag verkar inte vara den enda som diggar din blogg? Keep up the good work! Älskar folk som är ärliga i sina bloggar och vågar stå för sina handlingar, så tummen upp till dig :D

2012-02-14 @ 19:03:23
URL: http://sussiiis.blogg.se/
Postat av: Siri

Sluta inte blogga! Skit i vad alla andra tycker, tycker det är så sjukt fjantigt av vissa personer att kommentera onödiga saker. Alla tror de kan rida bäst i hästvärlden, till och med vuxna människor håller på och trycka ner ungdomar bara för att de tycker att dem har "mera kunskap", säger inte att det oftas är så men det finns såna personer också! Är så sjukt trött på att alla tror att man kan rida andras hästar bäst. Det är ett samspel mellan häst och ryttare, ingen har samma stil inom ridningen. Man kan alltid bli bättre, men man kan aldrig bli exakt som någon annan. Detta är det drygast inom hästvärlden, att alla tror de vet mest. Man växer ihop med sin häst, man lär sig hitta rätt knappar och ingen kan säga exakt hur man ska göra för de har inte ridit hästen själv! Visst man kan få hjälp att bli bättre med vissa svagheter men man kan aldrig bli exakt som t.ex en toppryttare...för alla har olika stilar. Är själv inne i en sån jobbig period då vissa vuxna människor säger vad jag ska göra! Vill bara tejpa igen munnen på dem! Men det är bara att kämpa! Blev lite mycket text men var tvungen att visa att jag också får kommentarer som säger vad jag ska göra!!

2012-02-14 @ 19:11:27
URL: http://sirieinarsson.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha, blev rädd då jag såg rubriken. Du är min favoritblogg! :D



Helt rätt! Stå för DINA åsikter!

Bloggvärlden för med sig mycket skit! Det är bara att lära sig strunta i den och keep going. Älskar dina åsikter, tänker ganska lika som du. Just därför älskar jag din blogg. Och att se dig kämpa med Chucken varenda dag och göra stora framsteg. Ni om nån kommer är oslagbara ! Kram! :)

2012-02-15 @ 21:25:26
Postat av: Johanna

Nej sluta inte blogga! Du rider jätte bra och bry dig inte om vad andra tycker för dom är bara jävligt osäkra i sig själva

Och det gör att dom hackar på andra som dom vet rider bra för att få dom att tycka lika dåligt som dom sån är osäkra :) bry dig inte på min gamla blogg fick jag skit hela tiden , och btw din blogg är jätte fin och jag tycker verkligen inte att du ska sluta blogga ! Kram

2012-02-16 @ 20:49:12
URL: http://roosaponnii.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag tycker verkligen inte du ska sluta blogga!! :)

2012-02-16 @ 21:45:17
URL: http://mandies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0