Släng in era kommentarer här!

Om ni vill kommentera någon av inläggen under eller något annat bara så skicka kommentaren här. Lånade mammas dator för att skriva ett inlägg och göra mina dagliga sysslor på internet.

BTW så skedde ett mirakel, datorn startade och jag kunde börja med en reparationsgrej. Jag hoppas på mitt liv att jag kan starta den och lägga över ALLTING på en hårddisk. I alla fall, medans den jobbar ska jag fixa mig och byta om, ska till stallet och rida och sedan hem igen. Kanske ska till öland ikväll också, men det får vi se då!

Har inte mycket mer att skriva, är mest orolig över min dator och jag lovar att när allting är klart så blir uppdateringen på topp igen!

Kommentarer
Postat av: Elin stjernstedt

SKönt att du fick igång datorn igen =) Annars brukar det gå att få bilder osv när man lämnar in datorn dock kostar det typ 1000 kr =)

2012-02-11 @ 13:02:55
URL: http://northernshowhorses.blogg.se/
Postat av: Carin

Har du testat att starta den i felsäkert läge? Nu var det kanske två år sen jag använde PC sist (once you go Mac you never go back ;)) men när min gamla dator kraschade brukade jag starta den i felsäkert läge, och sedan köra en systemåterställning. Går att googla sig fram till hur man gör, jag vet inte vilket operativsystem du har och det är olika rutiner för XP/Vista/Windows 7.

Försök starta den i felsäkert läge och för över filerna, och sedan bör du nog be något proffs om hjälp.

Hoppas det hjälper! :)

2012-02-11 @ 16:24:01
URL: http://reinert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0