Orkar inte.. ååh!

Idag hade vi nationella igen, satt i hela 3 timmar och skrev svenskauppsats. Efter lunchen gjorde vi absolut ingenting men ändå skulle vi promt vara i skolan. Imorgon ska vi till ett gym, jag gillar att träna, men att svettas inför klassen är inte riktigt min grej, HATAR idrott. Sen är det bara en vecka kvar sen är det lov, men det känns ändå som en hel evighet. JAG ORKAR INTEEEE!!

Idag är även en jobbig dag, lång dag i skolan, svinkallt ute och sedan stallet på det. Hade gärna sluppit stallet idag faktiskt. Vill ha sommar mer än annat, kunna rida i t-shirt och kunna vara ute på stan mitt i natten. Lovet nu är sååå tråkigt.

Ska sluta klaga, ska göra något roligt inlägg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0