Ledsen och förstörd...

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, jag har gråtit halva morgonen. Varför? Jo för min dator… låter supertöntigt jag VET!!
Men jag har inte sparat över alla mina foton och filmer på hårddisken, senast var i somras.. Fattar ni hur mycket saker jag har sparade på min dator?? Alla filmer och bilder som jag har på Chuck, ALLA bilder och filmer, fattar ni? Ett halvår med min ponny kommer lixom försvinna…
Datorn går att starta men bakgrunden blir endast blå så kan varken logga in eller trycka någon stans alls. Om alla mina filer försvinner så kommer jag vara ledsen över det i ett halvår kanske, jag tror ingen fattar vad dom betyder för mig .. :(

Vill någon kommentera så gör det i ett inlägg längre ner, inläggen från min iphone går inte att kommentera. Och är ledsen över uppdateringen men kan inte blogga mer än från mobilen tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0