Hängig

Snacka om att han var trött idag lillkillen. Har sett allt från trötta hästar till dom som knappt reagerar efter sin vaccination. Men han var verkligen hur trött som helst så jag tog inte ens ut honom för att gå en runda utan lät honom stå. Han orkade inte äta upp sin mat, orkade inte lyfta på huvudet när jag kom och orkade inte kasta med huvudet när jag tog i hans öron. Sedan tappade jag han ett äpple på marken som han åt på, och han försökte ta upp det, men orkade inte ta huvudet så långt ner. Lilla gubben!

Borstade i alla fall och masserade ryggen och halsen lite. Och satt och snackade med honom - kvalitetstid!



Kommentarer
Postat av: MAJA TURESSON

sv: haha de kan jag tänka mig ;) brukar ändå aldrig köpa de jag tänkt haha!

2012-02-23 @ 19:42:49
URL: http://mturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0