GBGHS

Hejsan! Jag sitter här på mitt hotellrum helt ensam och fryser medans nästan alla andra hästtjejer och illar är på Berg och festar! Och just nu är jag mer än avis på alla som är där. Jag var ute och gick innan alldeles ensam(bråk med mami och ville rensa huvet). Så gick jag vilse, såg några tjejer som defenitivt var på väg dit, frågade någon om dom visste vart scandic låg och gick hemåt, satte mig på en busshållplats och satt där riktigt länge. Och under den tiden såg jag nog ca 3 st till som jag tror skulle till berg. Så lite sugen blir man ju.

Men men tänkte säga lite korta saker.
Imorgon och på söndag är jag ju på HS hela dagarna så om ni ser mig så får ni gärna gå fram och hälsa, annars går jag fram och häslar på er. Haha. Kommer i alla fall gå med långt svart/brunhårig tjej nästan hela tiden. Kommer gå på mässan, kolla in bloggmontern och kolla showen. Men nu, kolla på disney channel och hungra ihjäl! PUSS

som sagt fryser - därav jackan

Kommentarer
Postat av: Elin - En hästblogg med en otrolig sköthäst

Shit vilken översnygg design! :D

2012-02-24 @ 22:39:45
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: emmahellgrenn

säger bara wooow, din blogg är jävligt snygggggg :D

hoppas du har det bra i göteborg, hade velat gå där med dig :( haha



pusss <3

2012-02-25 @ 06:11:37
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/
Postat av: Esther Järvling

åhhhhh vilken gryyyyymt snygg design!!!!!

2012-02-25 @ 14:04:51
URL: http://estherjarvling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0