Chucksson - dagens ridpass

Red i pausen och det var bara jag och Josse så det var lugnt. Dock stod det massor av hinder framme, men det funkade i alla fall. I början var han töntig, det där töntiga som jag trodde höll på att försvinna. Men Malin som var kvar där inne sa till mig precis vad jag skulle göra och sa åt mig att absolut INTE bli arg och det gick. Så resten av passet gick faktiskt väldigt bra.
Han krullar ihop sig lite, men det är lixom så jag får börja, han måste ta kontakt med bettet innan jag kan länga ut halsen. Och sen går det alltid bättre om jag rider för någon. Men tycker ändå det gick bra. Tog några småskutt på cavalettibockarna i slutet med. 

Mamma filmade så filmen kommer upp imorgon tror jag för nu ska jag sova. Två printade bilder får ni så länge! IGNORERA min sits, sitter som en hösäck!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Alla dagar :D

Du sj då?

2012-02-16 @ 22:02:15
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/
Postat av: Jennifer

NICE NICE, Då kanske vi stöter på varran ;)

2012-02-16 @ 22:15:14
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/
Postat av: Maja

Gud så fin häst du har! :D <3

2012-02-17 @ 11:20:30
URL: http://minipower.blogg.se/
Postat av: Anonym

inge illa menat men ibland förstår jag inte riktigt vad du klagar på!?

du har en skiiitfin häst som är klockren i dressyr, hoppning kittet, att han är töntig och tittig(som du beskriver) och så visst sure... men det är ju inget som precis supermega hindrar dig! han verkar ju hoppa det mesta osv.. jag tror det förstår vart jag vill komma:) hans fjant är ju bara bagateller i jämfört med hekheten av honom:)

2012-02-17 @ 19:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0