Chuck idag

Idag hade jag inte tänkt rida, utan typ släppa honom i ridhuset eller nått. Men SÅKLART(!!!!) så hade han fått en spark i hagen, ett pyttelitet sår som inte var någon big deal. Men så hade han fått ett litet överben som då va aktivt.. Att han aldrig kan hålla sig undan när sånt händer.
I alla fall så masserade jag det en stund och la på kylbalsam, fick tips om att det kanske kunde lägga sig om man masserade det precis när det var nytt. Så imorgon får han vila också sen får vi se när det lagt sig och inte är varmt länge=inte aktivt. Så kan jag rida igen. Imorgon ska jag gå med honom en sväng, kan gå ute kanske så blir han säkert glad!

Ska även in till hööks imorgon för att köpa benskydd som han kan ha i hagen, nu har han fått tillräckligt många chanser och jag vill inte att han ska gå och skada sig stup i ett. Ska bli några som täcker runt om och ner en bit. Ska även kolla omd om fått in mitt bett och sen tror jag även kanske att ett broddset följer med hem, har kommit på att jag inte har något, bra att han så man slipper synda med det när man väl behöver det.

Jag som hade tänkt filma och allt.. får bli en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram!

2012-02-03 @ 21:48:37
Postat av: alice

Eller tar ddu dom du har nu i hagen och köper ett par nya till vardags? :D

2012-02-03 @ 23:00:14
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: Emma Olofsson

2012-02-05 @ 18:52:18
URL: http://emmaolofssonn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0