Chuck idag

När han kom in kollade jag dirket på hans ben och svulladen har gått ner helt och nu är det bara det lilla vöerbenet kvar som aldrig kommer försvinna tyvär.. Han har ju inte ont eller haltar men så länge det är aktivt väljer jag att rinte rida eller anstränga honom då det kan bli värre av belastning.

Jag gick med honom ca 20 minuter i ridhuset och så släppte jag honom lite, inte för han sprang så mycket då han börjar bli så lydig, alltså går han inte ifrån mig. Dock om jag springer då blir han helt lyrisk och överglad, så man får akta sig.. Hans ben och hela han är överallt just då.. haha.

Bild från idag på min iphoni!

Kommentarer
Postat av: Amanda

tråkigt att det alltid verkar vara något ivägen för er. :(

2012-02-05 @ 22:33:09
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0