Ännu ett tips!

Jag VET att det är gammalt, men har aldrig vågat testa innan om det verkligen funkar men nu tog jag steget. Haha.
Målade med genomskinligt nagellack på mina nya blingpannband och SHIT vad dom glittrar. Det blir verkligen bättre, mycket bättre och stenarna sitter säkert ännu bättre med, får jag hoppas i alla fall. Dessutom ska jag bara ha domma pannbanden + mitt guldiga på tävling, dom andra två(det rosa och det andra silvriga) ska jag mest ha som slit och släng då dom redan är helt trasiga typ. Ångrar att jag inte tog nagellack på dom med innan, för det blev verkligen bra!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Riktigt bra videoblogg! Jag funderar också på att måla mina nu, men vet inte om jag vågar! ^^

2012-03-01 @ 13:02:39
URL: http://mandies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0