VIP gästblogg av Lisa!

Lisa valde jag för att hon är hon. Bästa bloggen på marknaden och ni som följt mig ett tag vet ju redan att jag ser upp till henne enormt och allt det där. Även hon som gjort min design!


Hejsan alla väldigt många läsare (tjuvkikade lite på statistiken när jag fixade carros design, och jag kan säga att jag är bra med avundsjuk vad gäller den punkten). Men Carro är ju en bra bloggare också och förtjänar varenda en av er!

I vilket fall så fick jag förfrågan om att gästblogga här vilket jag väldigt gärna gör. Ja, vad börjar man med?
Jag heter iallafall Lisa Candemyr. Jag är 17 år och går på Tenhultsnaturbruksgymnasium -professionell hästskötare inriktning företagande. Tenhults nbg är mer känt som en "bonneskola" och jag kan väl inget annat än hålla med tyvärr. Men att äta skolmat omringad av nerbajsade bönder, det är väl alla hästtjejors dröm? Hästlinjen är väldigt bra iallafall, och det är förmodligen den enda anledningen till varför jag valde just Tenhult ;)

I min blogg kommer ni att få följa mig och min C-ponny i hopp om att någon gång innan det är försent, kvala till ponny SM i hoppning. Vi har redan nu meriter som vinster och placeringar i MSVB, och kommer att vara på ständig jakt efter den där nollan i MSVA som är biljetten till vårat mål.

Min ponny heter Greytime och han är en irländsk import, född 1996. En riktig guldklimp i mina ögon. Han gör verkligen sitt yttersta och älskar fart och fläkt! Ibland lite för mycket, kan jag väl tycka! x)






Jag önskar också att jag kunde säga att ni kommer få se väldigt mycket nyinköpta saker då jag typ lever för att shoppa. Men min mamma har precis satt mig i det ödet att jag måste spara till storhäst, och det exemplet av häst hon gav mig gjorde så att jag la undan precis precis ALLA pengar från shopping. Men jag hoppas kunna erbjuda massa annat skojj! Så kika gärna in på bloggen - www.lisacandemyr.blogg.se

Ha en bra dag, KRAMIS! :D

Kommentarer
Postat av: Louise

Jättefin blogg du har! Älskar designen! :)

2012-08-05 @ 19:03:25
URL: http://www.canonryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0