Träning för Douglas Linderlöw (igår)

Hade markarbete/dressyr på förmiddagen och banhoppning och första passet gick faktiskt bra, andra passet sådär. Han börjar bli lite trött i benen nu så han blir lite stark och pigg men annars funkar det bra. Det var lite spännande att träna för Douglas även om han inte alltid gav jätte mycket tips. Men att bara vänta på hindret funkar rätt bra för mig.
Trillade av en gång och fick med mig hela tränset och ja det blev lite tårta, men efter det hoppade han fint igen. 

Orkar tyvärr inte skriva så mycket mer, då jag är sjukt trött, men här kommer en bild och sen får ni lite fler senare när jag redigerat alla.

Kommentarer
Postat av: felizia

Hej Carro:) Chuck hoppar ju nästan alltid med krökt nacke, han släpper liksom inte, har han alltid gjort så eller är de när du inte ger tillräckligt med eftergift, vet, knasig fråga, men tänkte på det när jag såg alla bilder från AW. :)

2012-08-10 @ 16:38:24
URL: http://showjjumping.blogg.se
Postat av: Elin

Fin bild!:D

2012-08-12 @ 23:40:23
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0