Dille på kläder

Om jag hade en miljon kronor att göra vad jag vill med så hade jag lätt gått på en shoppingtur just NU. Jag har aldrig varit såhär shoppingsugen tidigare i mitt liv. Och jag pratar inte om hästsaker, nej jag snackar om vanliga kläder. Jag skulle lixom vilja ha en stor walk in closet med så mycket kläder att jag bara hinner använda dom en gång. 
Jag har suttit i flera dagar i stäck och bara kollat på kläder, så mycket man vill testa, ny stil. SÅ SNYGGT! Och som pricken över i:et så vill jag ha en locktång, alltså ingen trippeltång utan en skruvlockstång.
Och en jäkla massa skor, skor kan jag bara inte få FÖR mycket av, det går lixom inte, jag menar skor. Skulle kunna sova i skor så mycket som jag älskar det. 

För att inte tala om smycken, och snygga nagellack och underkläder och väskor och.. ALLT. Åh vill någon ge mig en bunt med pengar och en enkelbiljett till new york? Victoria Secret, Forever 21, Macys.. Tänk er det livet!

Nej innan skolan ska jag dra med mig en kompis ut på stan och så ska jag shoppa gärnet. Någon som är på?
 


En outfit jag lätt skulle kunna bära en höstdag. Jag kan ju i alla fall skylla på skolan om någon tycker jag går uppklädd, jag menar stagg har ju ryktet som snobbskola ;) haha.
Btw, är ni såna som inte kan ha guld och silversmycken tillsammans? Eller är ni som mig? Gillar lite difference!?

Tro inte att jag påverkas av PLL, nejdå inte alls! Men jag vill verkligen börja "klä upp mig" lite mer till vardags, istället för att gå i jeans och t-shirt 6 av 7 dagar.

Kommentarer
Postat av: Felicia Allansson

Är oxå grymt shopping sugen! Jag vill ha en massa schabrak och ridbyxor och ridskor!! :D

2012-08-02 @ 21:25:45
Postat av: LINDA RISBERG

Åååååh, Victoria Secret <3

Svar: you dont say.. tänk att ha det här hemma (A)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-03 @ 00:09:45
URL: http://lindarizberg.blogg.se
Postat av: Elin

Vad är det för skor på bilden? eller vart kommer dom ifrån? :D

Svar: Jag svarar här då mitt internet är så segt att jag inte kommer in på din blogg :(Det är ett par Primeboots, jag vet inte riktigt vart du kan köpa dom men sök på internet så lär du hitta :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-03 @ 00:13:41
URL: http://prekness.blogg.se
Postat av: lisa

Du är definitivt inte ensam om den saken! Man kan aldrig ha för mycket av någonting skulle jag vilja säga! Och jag tror jag kollade på såna skor idag faktiskt. Fast jag ville ha i mörkbrunt och guldiga spännen men dom fanns inte i min storlek. *Fäller en tår* - över hur fina de va! ><

2012-08-03 @ 01:12:21
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: Johanna Grant

Stagg är ingen snobbskola ;) ses till hösten då hihihi

2012-08-03 @ 11:41:32
URL: http://johannagrant.se
Postat av: Amanda

Jag är också jätte shoppingsugen! Skulle göra vad som helst för en New york resa med ett par tusen på fickan! Dock så får väl Skövde räcka för den här gången ;)
Jag brukar också känna att jag vill klä upp mig lite till skolan men när skolan väl har varit i gång ett par veckor så är jag i princip för trött för att bry mig tyvärr :( Jag är en typisk jeans och t-shirt tjej, fast det kan också bli snyggt om man har snygga assesoarer till, hehe..

2012-08-03 @ 12:30:10
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: SONJA

Var kommer väsakn ifrån? SJUKT snygg!!

Svar: Från H&M :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-03 @ 14:22:19
Postat av: LINDA RISBERG

SV: Finns ju i Stockholm dock är det bara parfymerna som finns, inga kläder :/

2012-08-03 @ 16:53:22
URL: http://lindarizberg.blogg.se
Postat av: Erica

Var har du hittat skorna? :O

Svar: Jag sökte bara på primeboots på google ;) haha
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-03 @ 17:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0