Chuck andra ridpasset igår

Andra passet igår va det hoppning. Mest lydnad/banhoppning på ganksa låg höjd. Men han var ruskigt fin och det var nog första passet jag tyckte att Stefan faktiskt var bra. Han gav jättebra tips och sista gången jag hoppade banan satt det jättebra, han hoppade av lagom och fick bra språngkurva, sprang inte iväg för mycket och hoppade alla 3 vattenmattor utan några problem.
Sen höjde vi upp en kombination till 1m-1.10m och då kom vi lite snabbt in så han rev, han blir lite slarvig när det är räcken i b-hindret men andra och tredje gången kom han fint!
Glad matte!

Finns inga bilder från detta passet men jag har fått flera bilder från första passet så lägger ut dom snart!
Snygg outfit va? :D jag matchar aldrig hemma så får ju passa på nu ;)

Kommentarer
Postat av: Ellen :) <33

Passade så grymt bra i den dära klara röda färgen vart kommer schabraket ifrån?? :D

Svar: Det kommer från john whitaker och köptes någonstans i stockholm ;)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-07 @ 13:41:43
URL: http://onedirectionnoveller.webblogg.se
Postat av: Elin

Sjukt snyggt!:D

2012-08-12 @ 23:42:52
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0