Tävlingen idag

Han var sjukt fin på framridningen, lyssnade för minsta lilla, inne på framhoppningen blev han helst plötsligt "skänkeldöv". Nej men han genade i svängarna och vill bara gå emot skänkeln. 
Likaså innen på banan ville han inte ut i hörnen, vilket ledde till att han laddade på en hel del fel hinder. Men han hoppade i alla fall!
Eller fick ett stopp en bit in på banan, dock lite mitt fel. Jag släppte ifrån mig honom för tidigt och han kom alldeles för långt ifrån, han hade kunnat hoppa av där men troligtvis rivit bakbommen. Så mitt fel, dock var han som sagt döv för inneskänkelt hela banan.. men sånt händer!
Film kommer och bilder kommer om jag får lite kommentarer? ;) 5 st?

favoriten från igår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

film :3

2012-04-09 @ 16:07:57
Postat av: En chic mammas bekännelser

synd med stoppet men grym ponny !!



om du fick välja, skräck, humor eller drama när du ser på film? :)

2012-04-09 @ 19:09:15
URL: http://frureinhold.se
Postat av: Jennifer

Jag vill se bilder! :)

2012-04-09 @ 19:13:18
Postat av: Anna Strandberg

film :)

Postat av: linnea

fin blogg :)

2012-04-09 @ 21:58:55
URL: http://younammeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0