Stallet nu

Har precis bytt om och fixat mig, ska precis åka till stallet. Har jour hela eftermiddagen men är så fruktansvärt tråkigt här hemma så jag tar cykeln och cyklar iväg nu istället. Uppdateringen kommer ju inte vara något att hänga i julgranen då eftersom jag varken har tid eller internet i stallet.. 
Åh vad ni bryr er eller hur? Detta inlägget skrev jag endast för att mobilen skulle hinna ladda klart vilket den inte gjort, men skit samma! Ska dra nu och vi ses senare ikväll eller något?

Sjukt ful bild på mig just nu, igga tröjan - har den bara i stallet, det jag ville visa er är mitt hår, det har blivit långt ju :o

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Gör du headers och designer?:)

Kram

2012-04-28 @ 13:17:05
URL: http://linnmig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser lite slitet ut? :)

2012-04-28 @ 20:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0