Snabbis

Ska blogga lite snabbt nu bara, vi har gäster men orkar inte sitta med dom ändån så är på nedervåningen och kollar på TV, social.. nej. Jag har fått 300 kr än så länge av farmor, dom andra som skulle komma ringde i morse och hade vattkoppor.. inte bra! Så dom pengarna får vänta.. haha, mamma sa att det var pengar jag skulle få.

Chucken fick stå, jag borstade lite på honom, fyllde på hans burkar och gick en promenad, mer än så hann jag inte. Cyklade hem snabbt som tusan och väl hemma hann jag packa, duscha, raka benen, plocka ögonbrynen, osv osv på bara en timme, sinnes ju!!

Nu är jag på öland och som det ser ut stannar jag tills imorgon på morgonen. Ändå ganska skönt att inte behöva tänka på någonting hemma, bara va lixom.

NU ska jag slå på TVn och checka sista avsnittet av ponnyakuten. Och VETNI?? Troligtvis är stövlarna på väg till mig snart, happy girl!!


Kommentarer
Postat av: Natalie

svar: Vet du vad modellen heter? Bytte den mot en annan så jag vet inte så mycket om den eller vad den heter.



Köpte min ponny därifrån, visserligen osedd men åkte och hälsade på säljarna när jag sålt honom, random? haha. Vi har varit där på paramotorträff och ska dit nästa gång också. Det var under skördefesten. Och så har jag väl varit där några gånger innan också :)

2012-04-29 @ 19:11:26
URL: http://nataliehakkila.blogg.se/
Postat av: Alice

Tänkte tipsa om att veredusstövlarna är på rea just nu hos sharpman, om du inte redan visste det :]

2012-04-29 @ 19:27:10
Postat av: Olivia, Dressyr-Fån

De stövlarna är sååååååå snygga!!!!! :):):):)

2012-04-29 @ 20:50:31
URL: http://thewaytosuccess.blogg.se/
Postat av: Hanna

Har du köpt dom på sharpmans rea? ;)

2012-04-29 @ 23:06:36
URL: http://thirtyeight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0