Reslutaten

Min häst var BÄST idag! Han var så jäkla fin, så lydig, så perfekt. Har nog aldrig suttit på honom när han varit som idag, trycket i han kom ändra ifrån bakbenen, han hoppade upp sig och slarvade inte alls, var inte i en enda bom alls. Kan inte beskriva känslan från idag, så jäkla bäst var han. Om jag kunde beskriva skulle det ta år.
Men i alla fall i LCn så blev vi dubbelnolla, dock var jag lite för feg i omhoppningen -som vanligt- och var 6 sekunder efter vinnaren. Men vad spelar placeringarna för roll när känslan var uppe bland molnen?


I LBn så var han också sådär jävla fin, och så klantar jag mig. RIKTIGT ordentligt. Senast i torsdags pratade jag med Mats om att jag måste bestämma mig om jag ska ta bort ett galoppsprång eller lägga till ett. Men det slutade med att jag tog tillbaka honom och sen ångrade mig i sista sekund och sköt iväg honom och vi fick ett stopp. Hade jag bara hållt kvar några sekunder till hade han hoppat, helt klart! SÅHÄÄÄÄR(!!!!) sur var jag på mig själv efter det. FAN!
Han var ju så jävla fin resten av banan och så skulle jag göra bort mig. Hoppas ni förstår min ilska över den missen. Annars är jag riktigt jäkla nöjd över honom och min insats. Jag älskar min ponny, och hoppas alla andra älskar sina hästar/sköthästar!

Vadå 1 meter, varför inte hoppa 1.10?

Film kommer, om ni vill? :D

Kommentarer
Postat av: wilhelmina

Hej carro !

Chuck är jättefin !!:) Ni är så duktiga!

Sen måste jag säga förlåt, haha, men när du gick banan till lbn så råkade jag typ slå till dig. Haha jag skulle gå banan med armen eller hur man säger;)jag ropade förlåt men tror inte du hörde ;)



2012-04-22 @ 11:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0