Ny sko och ridning

(Till BELLA: smsa mig eler skicka en kommentar nästa gång han kommer?! 0708657615)

Fick ett samtal från mamma när jag satt och åt lunch i skolan att hon skulle hämta mig och vi skulle till atg och sko Chucken. Så det var bara att hoppa in i bilen och åka dit. V'l där gick det snabbt och vet ni? Han fick en ännu midre dos idag, visst att det bara var att slå på en sko och inget annat, men det är framsteg i alla fall!
Sen hade jag elevensval när jag kom tillbaka, och nu ikväll hoppade jag Freja, vi hade lite olika titthinder. Men gick bra tycker jag! 
Är sjukt trött så blir inget mer om detta nu! Uppdaterar om något annat senare ;)

snygg bild på mig som jag tog i skolan när jag hade med datorn ;)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Sv: Både för oss och de själva :D

2012-04-25 @ 21:06:53
URL: http://cajsamanda.blogg.se/
Postat av: Johanna Grant

Ditt hår är såååå fint!

2012-04-25 @ 21:12:16
URL: http://johannagrant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0