Matsträning 5 april

Träningen gick helt okej. Jag var lite slarvig emellanåt vilket gjorde att det såg katastrof ut och vägarna blev ännu värre. Men samtidigt hoppade han superbra vilket gjorde hal passet mycket bättre.
Galoppbommarna gick ju rent åt skogen, han bara plöjer och där sitter jag som en vante på ryggen, haha!
Däremot så hoppade han vattenmattan redan på ANDRA(!!) försöket, det ser mindre bra ut, men han hoppar och det är huvudsaken!
Mats är så jäkla duktig så han får oss att komma över, grymt!

Är så taggad inför helgen nu, om dom har vattenmatta med vet jag precis hur jag ska rida och stoppar han en gång så får han absolut inte stoppa en gång till, igår visade han mig att han kan! ;)


Kommentarer
Postat av: Anna Strandberg

Alltså vad är det för fel på din häst!!!!!

Den är så sjukt fin och underbar!!

Älskar hopptekniken :)

Postat av: Natalie

Jag tycker det ser bra ut, ni har verkligen utvecklats (även om jag misstänker att det inte är en av era bästa träningar, ur ditt perspektiv) Menar absolut ingenting illa med den meningen även om det kanske kan låta så!!



Fast jag hade fortfarande önskat att du skippat musiken och tagit med vad din tränare säger :D så sjukt intressant att höra! :)

2012-04-07 @ 00:05:40
URL: http://nataliehakkila.blogg.se/
Postat av: Amanda

Så himla fina! Din ponny är ju heeelt sjuk, ska bli kul att se vart ni är om nåt år :)

2012-04-07 @ 02:52:44
URL: http://amandanordstrom.blogg.se/
Postat av: Li

Vad fint det ser ut, ni är jättefina tillsammans! :D



Vad använder du dig av för program när du klipper ihop olika klipp till en längre film som denna? :)

2012-04-09 @ 22:01:31
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0