Lista

Hittade en lista på lovicious.blogg.se så tänkte köra den jag med ;)


Dag 1: Min högsta önskan.
Dag 2: Det här vill jag jobba med.
Dag 3: 30 korta fakta om mig.
Dag 4: Så här blir jag när jag är full.
Dag 5: Drömkillen.
Dag 6: Mitt liv om 3, 5 respektive 10 år.
Dag 7: Tre ställen jag gärna skulle besöka.
Dag 8: Mina fobier.
Dag 9: De 10 snyggaste killarna.
Dag 10: Fem negativa och fem positiva saker med mig själv.
Dag 11: Någonting jag stör mig på.
Dag 12: Fem filmfavoriter.
Dag 13: Vad jag älskar mest i mitt liv.
Dag 14: Sju saker jag vill köpa just nu.
Dag 15: 50 saker att göra innan jag dör.


Kommentarer
Postat av: Jonna - En sattsande Allround ryttarea

Vilken underbar blogg !! ♥ vill du göra ett länkbyte med mig !?? :D

2012-04-26 @ 11:56:32
URL: http://allahovarimarken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0