Hur jag är som person!

Här kommer min förklaring av mig själv och den jag tycker kom närmast!

Jag skulle förklara mig själv som väldigt lat, jag gör inte en fena mer än vad jag MÅSTE. T.ex på idrotten i skolan, kan fuska lite när läraren inte ser osv och i skolan har jag varit sådan. Inte gjort mer än jag behövt alls. Dock bättrat mig nu! Städar i princip aldrig mitt rum, möjligtvis om vi ska få gäster så hemma ser det förjävligt ut, men är inte speciellt ordningssam i stallet heller även om det är bättre där!

Min humor är nog bland den sämsta som finns, ingen skrattar åt mina skämt förutom jag själv och jag skrattar aldrig åt någon annans skämt. Möjligtvis att Sofie i min klass och jag har samma humor.
Jag är i och för sig väldigt mån om min ponny och mina vänner och dom ska alltid ha det bästa, såklart även jag! Lite egoistisk ibland, på rätt sätt om ni fattar? Jag ska ha den största godisbiten om det är mitt godis, jag ska ha den skönaste platsen i soffan hemma hos mig osv..

Jag bryr mig väldigt sällan om vad andra tycker och tänker om mig. Och snackar någon skit om mig så finns det inte i min värld förens personen säger det til mig face2face, bara avundsjuka det där. Dock brukar jag hålla ganska mycket tyst om hästsaker och justin bieber när jag är med personer som bryr sig om det 0,00%. Dock tycker jag inte det är ok att snacka skit om justin och hästar! Säger ifrån när det behövs. Detta är nog så som jag skulle beskriva mig!

image description

Jag tror att du är ungefär som mig ;)

Hatar att vakna tidigt på morgonen och om man vaknat på fel sida så har man vaknat på fel sida! Vilket innebär att om någon står i vägen, då smäller det.
Hehe, tror att du är lat (som jag .. eheh) och om du inte måste göra någonting så måste du inte göra någonting ;)

Men sen tror jag även att din humor är bäst (enligt mig bäst, enligt andra sämst) och att du skrattar ganska mycket :D
Du är en härlig person som tar väl hand om din häst och alltid vill att han ska må som bäst, i stallet ser det ut som ett palats och hemma ser det ut som en svinstia ;) Hoppas du förstår min jämförelse :p

Sen tror jag att om någon bitchar sig mot dig, så bitchar du dig tillbaka tusen gånger och om någon pratar skit om din idol (Justin) då jääävlar ;)

Känns som om jag mest har beskrivit mig själv, men det här är som jag ser dig :)

Grattis till Elin som "känner mig bäst"!


Kommentarer
Postat av: Hannah S.

Precis SÅ skulle jag beskriva mig själv också :D

2012-04-02 @ 21:05:20
URL: http://klequi.blogg.se/
Postat av: Elin - En hästblogg med en otrolig sköthäst

Med andra ord är du och jag ganska lika ;D

2012-04-03 @ 22:54:23
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0