Dag 3: 30 korta fakta om mig.

  1. Jag hatar mig själv för att jag väntade tills nu med att skriva detta då jag vet att det kommer ta en halv evighet.

  2. Jag har alltid varit ett hemligt fan av hockey, skulle mer än gärna spela hockey typ varje dag i veckan. Nästan lite mycket som jag vill rida, men ridningen tar över där faktiskt.

  3. Jag tycker att den snyggaste designen på en blogg jag någonsin sett är Lovisas.. gud, dör så snygg den är!

  4. Jag tänker varje dag på hur mitt liv hade sett ut idag om jag hade haft kvar Dusty.

  5. Mitt rum är alltid hur stökigt som helst, vare sig det är nystädat eller inte så är det verkligen hemskt. Kan verkligen inte hålla orning på det, helt omöjligt ju..

  6. Jag är extremt lat, de saker som jag inte tycker är roliga gör jag inte och det finns vekrligen inga undantag. Gör BARA saker som jag själv vill göra.

  7. Jag äslar Justin Bieber, inte för att han är snygg och sjunbger bra utan för att han är min gud. Han är min största förebild och en dag utan att ha sett en bild eller film på honom är inte en bra dag för mig. Han inspirerar mig något enormt.

  8. Jag hatar One Direction, jag tycker deras låtar är bra och brukar lyssna på dom ibland, men ett band med 5 pojkar i är för mig så gay och att dom tror att dom är så jäkla bra stör mig. Dom hade ALDRIG existerat om inte Justin hade varit känd, i promise!

  9. Har inte sett en enda High School Musical film.

  10. Något jag suger på är att komma i tid, kommer ALDRIG i tid, till kompisar, skolan, hem osv.. 

  11. Alla punkter över har jag fått inspiration av Lovisas punkter ;) haha.

  12. Jag hatar att säga nej, har jättesvårt att säga nej när någon frågar. Har även extremt svårt att ljuga, speciellt inför mina föräldrar. Detta gör att jag näst instill aldrig ljuger, jag kan ibland tänka ut vad jag ska säga men när det väl kommer till kritan säger jag sanningen i alla fall. 

  13. Finns inget jag hatar mer än alla spel och gruppinbjudningar på facebook.

  14. Jag tycker att "fotbollskillar" = långa smala killar är det osexigaste som finns. Men att "hockeykillar" = normallånga och biffiga killar är sjukt sexigt!

  15. Jag gillar nästan alla bilder på instagram, kollar sällan på dom innan jag gillar.

  16. En av mina förebilder i Kalmar området är Amanda Eriksson, tycker hon rider gudomligt och ja sjukt fina hästar!

  17. Jag hatar väldigt mycket på min kropp, t.ex mina fötter, fingrar/händer, näsa, kinder, haka/hals, hår, ögon, rumpan, benen. Benen är ju dock något jag skulle kunna göra åt, men inte det andra..

  18. Jag stör mig extremt mycket på personer som "flyger" och tror dom är över molnen.

  19. Är inte alls en kvällsperson, dock ingen morgonmänniska heller..

  20. Jag har mååånga gånger funderat på att sluta blogga, när man känner sig så omotvierad att det är under nollan.

  21. Jag haaaaataaaar reklam något enormt, det är det värsta som någon någonsin uppfunnit. Bara jobbigt och inte till någon nytta alls.

  22. Tycker att personer som är "två personer", alltså en person som är på två helt olika sätt i olika situationer utan att veta om det är döroligt, älskar att se såna personer när dom är såå genomskinliga.

  23. Jag tycker det är superroligt att läsa bloggar som bara provocerar.. haha skrattar inom mig själv hela tiden.

  24. Jag stör mig på när hästar gnäggar i filmer när dom verkligen inte skulle gnäggat IRL.

  25. Jag är väldigt kortfattad av mig, hatar att prata.

  26. Jag är sjukt imponerad över att jag kommit på alla dessa punkter redan och nu har jag panik över att jag inte kommer på fler.

  27. Jag kan inte rida i långa läder, har alltid korta även i dressyren.

  28. När jag kollar på film så MÅSTE jag kolla, kan inte smsa eller prata med någon samtidigt, det är filmen och jag INGET annat.

  29. Jag har väldigt svårt för att öppna mig för nya personer och vara mig själv med folk jag inte känner, dokc när jag känner någon är jag något heeelt annat!!

  30. Tycker att sättet som hästar funkar och kommunikationen mellan häst och människa är riktigt häftigt!

Kommentarer
Postat av: Lovisa Munter

2: Mycket bra, mycket bra..

3: Ååååh, vad glad jag blir!!

7: Kärlek!

11: :D

14: SÅ sant.

2012-04-28 @ 23:30:37
URL: http://lovicious.blogg.se/
Postat av: Natalie

Haha, för att slippa reklamen kan jag starkt rekommendera en inspelningsbar boxer som man kan pausa liveTV, göra något och sedan börja titta 10-20 min efter alla andra. Då slutar man samtidigt men slipper kolla all reklam :D

2012-04-29 @ 00:25:03
URL: http://nataliehakkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0