CLEAN

Mitt rum ser ut som ett fucking jävla helvete!
Förlåt orden men det är verkligen ett bombnedslag, vågar knappt visa bild på rummet men kan göra det i alla fall. Alla killar som tror att vi tjejer har perfekt hela tiden. BULLSHIT! I alla fall inte hemma hos mig. När jag har städat är det lixom fortfarande stökigt, helt sjukt egentligen. Men eftersom Emma ska sova här imorgon så känner jag mig skyldig till att göra det lite fint i alla fall.
Har ju inte en sekund ledig åt det imorgon heller, så får bli nödlösning nu - trycka in allt i gaderoben och hoppas på det bästa! hihi..


Skäms över hur stökigt det faktiskt är.. hhaha

Kommentarer
Postat av: Matilda

Maha! Du, du är inte ensam om att ha stökigt i rummet. Har konstant rörigt där. Tror det är för att jag inte är där så mycket? Går dit-lämnar saker-går.

Kläder i bombnedslag och grejer som är placerade överallt där de inte ska vara. Också städar man grundligt och säger att det ska hållas så. 2dar senare ser det likadant ut.



Men i stallet är jag perfektionist där allt ska vara perfekt. Haha

2012-04-07 @ 23:37:45
URL: http://hundlif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0