Chuck - dagens ridpass

(FÖRST vill jag att melinda eriksson skickar sitt lösenord till sin blogg så jag kan läsa, om hon vill och ser detta!)

Chucken var superfin idag, blev ett skritt och travpass då han ändå vilat i två dagar. Han lyssnade lite segt på mig i början men jag kämpade och efter bara en liten stund blev han jättefin. Red honom på novebettet, brukar ha det nu för tiden och han tar vekligen stöd i bettet och vissa dagar kan han till och med bli lite stark, hade inte hänt för några månader sen. Så framsteg ä det.
Fick även med mig bakbenen riktigt bra idag och ja, jag är såå nöjd!

Kommentarer
Postat av: MELINDA

öppnar den snart igen! händer lite kaos atm men jag återkommer så du får följa på insta! fin biiiild

2012-04-26 @ 22:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0