Chuck - dagens ridpass

Katastrof ponny idag. Han hade antagligen träningsverk eller så var han bara inte på humör. Jag satte ribban ganska hårt, aktivering hela tiden varje sekund eftersom vi var ute. Jag bad honom inte ta kontakt med bettet, jag sa åt honom. Ja, satte ramen ganska tajt vilket gjorde att han bara stretade emot. Jag kämpade förbrilt i 45 minuter med att få loss honom och få honom lugnt vila på steget, men han bara sprang sprang sprang. Till slut hade jag inte tid att rida mer så la honom i en längre form och lät ahn tuffa på innan jag skrittade av.

På fredag blir det samma jobb igen, imorgon träning hos mats!
Printad bild från en film från mobilen!
image description
bakom lod, och superspänd, precis som metsadels av passet och jag sitter som en hösäck!

Kommentarer
Postat av: LinnD

sv. ok... men fin är det iaf! :)

2012-04-18 @ 21:35:05
URL: http://linndelwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0