Aktiv tjej

Imorgon ska jag bannemig ta tag i lite saker. Rummet som jag städade senast i helgen är redan värre och så som det ser ut nu måste jag nog erkänna att det nog aldrig tidigare sett ut. Föräldrarna säger ju ibland att man inte ens kan gå in utan att kliva på något, nu kan man inte det! Ligger saker överallt, bokstavligt överallt!
Så rummet ska städas, inte bara plocka lite tills det ser OK ut, nej nu ska det glänsa!! Nere i hallen ligger även massor av skolgrejer, träningskläder och schabrak som väntar på att få tvättas. Det ska också fixas!

Sen har jag två stycker designbeställningar och båda skulle varit klara för ett tag sedan, och jag har inte ens börjat! SKÄMS! Så dom ska också fixas.
Ponnyn ska ridas men mer kommer jag inte hinna i stallet, funderade på att städa iordning skåpet osv när jag ändå var igång men insåg nyss att det kommer jag aldrig hinna. För sen på kvällen ska jag och några tjejkompisar troligtvis iväg till en annan tjej på tjejkväll! Haha, mycket tjej i den meningen!

Så imorgon är jag aktiv!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0