Tyska - Svenska - Lunch - Elevensval

Vi har haft tyska precis och nu har vi svenska. Vi har haft datorerna på båda laketionerna så dagen är jättechill.
Vid 10 i 11 har vi lunch och sen efter det har vi elevensval. Och jag har ju ridning så jag får cykla hem till mig, byta om och sedan vidare till stallet.
Efter elevensval ska jag rida Chucken. Sen ska jag rida Shaggy på min lektion ikväll.
Så min dag är fullspäckad.

Bloggar mer ikväll då. PUSS
Kolla på hans svarta päls bakom mig, haha. Ser ni hur mycket han fäller? ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilken ras?

Vad har han för stam?

Heter han bara Chuck?

2011-09-14 @ 14:33:01
Postat av: mikaela

Hej, kan du skriva lite mer om det där att du har ridning som elevensval? Rider du lektion på ridskolan då eller hur fungerar det? :)

Skulle lätt vilja ha ridning som elevensval! :P

Jätte bra o fin blogg :) Och Chuck är jätte fin, lycka till med era framtida tävlingar ;)

2011-09-14 @ 15:21:47
Postat av: Daniela

Haha, seriöst - du köper alltid så fina hästar!! :)

2011-09-14 @ 21:46:24
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0