Stalldag

Idag har jag absolut inga planer. Så jag tänkte dra mig mot stallet och göra absolut ingenting. 
Sen i eftermiddag har jag iofs lovat att klippa gräset så jag kan få lite pengar.
Ska även ta hem min säkerhetsväst och kanske mina stövlar eftersom dom ska säljas och västen ska jag lägga ut på annons. 
Ja och lite annat som jag ska fixa. Vi får se vart dagen leder.

Igår fick jag även reda på vart lilla luggen tagit vägen. Jätteroligt, jag hoppas verkligen det kommer att funka för dom och att hon kommer att trivas.

Om jag har tid ska jag även kolla om mitt vita schabrak passar på Rhona än eller om det krympt ännu mer i tvätten x) För om det är lagom ska jag ha det på söndag nästa vecka. Om det inte pssar kan jag alltid kolla med matilda om hon har något, hon ska också tävla henne :)

Ja, nu vet ni lite om min dag. ^^
Vi ses senare hoppas jag!
bild i repris(?) men jag gillar den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0