Skola, skola, skola, skola..

Rubriken får mig ju att bli superglad, verligen ;)
Vi har idrott direkt på morgonen och ska träffas vid ett gym då vi ska gymma idag.
Sen har vi jättelång lunch osv, sen har vi bild, språk och engelska. JIPPIE!
Men det är väl bara att le och se glad ut antar jag?

Ikväll ska mamma rida lektion så om jag rider innan det kommer hon kunna filma eller fota när jag rider. Troligtvis blir det film då min mamma inte riktigt kan fota ;) haha.
Jag får lära henne någon dag! 
Jag får se hur benet ser ut, troligtvis blir det även galopp idag men jag får se hur benet ser ut så utgår jag från det! ;)

Måste platta mitt hår, packa gympakläderna och slänga mig på cykeln till skolan. Vi ses!

prinsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0