Sjuk -.-

Som jag trodde igår så har jag gått och blivit sjuk. Det händer inte ofta och nu har jag varit det typ 2 gånger på kort kort tid.
Och nu har jag väntat jättelänga på denna dagen, jag har fått min sadel och jag skulle rida lektion på C för första gången. Och så blir jag jättehängig. JIPPI!

Men men.. Jag kan tyvär inte göra något åt det.
Ska äta lunch nu och sen kollar jag väll på film eller liknande. Ikväll ska jag nog åka ut till stallet en stund och i alla fall hälsa på min lille ponny! Jag kommer nog inte kunna rida imorgon heller, om jag inte vill bli sjuk igen. Så tänkte kolla med Moa om hon ville rida imorgon ;) Men det tror jag nog att hon vill. HAHA :P

Nej som sagt. Ska äta mat och försöka på att bli frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0