Rhona

LC:2 blev det idag och det var gott och väl för mig.
Jag var riktigt peppad inför tävlingen och blev lite besviken när jag kom in på framridningen.

Hon var seg, seg och ja, jätteseg.
Hon brukar oftast vara himla fin på framridningen och sen sega ihop på banan och idag när hon redan var så seg så visste jag inte hur det skulle bli innen på banan. Men försökte inte tänka på det. Var extra tydlig med skänkeln och för att hjälpa henne att orka la jag till spöt lite på rumpan. Inte hårt, utan lite löst. 
Och det ända hon gjorde vara tt skjuta ut benen och bryta av.

Så jag slutade faktiskt rida fram väldigt snabbt för spara lite energi.
Och jag vet inte om jag fick någon bra känsla.
Sisådör första halvar av programet är jag riktigt nöjd över men sen började hon sega och sega så jag blev mest sur typ? ingen bra blandning ;)
I alla fall så blev jag till slut sur på mig själv, lugnaded ner och mig och fick en fin uppvänding och halt!
Fick ett avbrott i ena galoppen vilket är lite surt för utan den hade jag nog vunnit, då jag var en procent ifrån sara som vann ;)

Kollade öven på filmen sen och det såg inte riktigt så tokigt ut som det kändes.
Slutade på 65.0% och en andraplats!
charmigt ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0