Rhona 7 september

Måste först säga att jag fortfarande är förvånad över att det är september..
Idag på ridpasset hade jag Rhona och vi övade mycket på sidförande, bogen innanför, öppna osv.
Och jag vet inte riktigt om hon kändes fin eller inte. Jag fick aldrig till den där SUPER känslan som jag kan få ibland utan det var alltid något fel. Hon var inte riktigt med på noterna och jag gav nog upp lite för lätt.
Och så kom jag åt henne riktigt bra i galoppen så hon blev sådär superfin och då ska hon skjuta in rumpan och då koncentrerar jag mig på det bara och glömmer att hålla om så bryter hon av.
Ja, haha jag var nog alldeles för lat.
Tina tyckte i alla fall att hon såg riiktigt fin ut och det glädjer ju :)
Hoppas det känns bättre på söndag, det är ju trots allt känslan som är det jag går efter.
Men det borde kännas underbart då min ponny kommer vara där på söndag ^^ :D:D

vääääldiiigt gammal bild på mig och R.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0