NU FAN..

...ska jag ta tag i detta. Jag har massor av läxor som ska göras, ett rum att städa, och en jävla massa annat.
Seriöst. NU ska jag bli en GOOD girl!
Jag ska läsa 100 sidor i en svenska bok tills imorgon, läsa 20 sidor i en engelskabok + frågor. Och jobba i matteboken 1 timme. Allt detta ska vara klart imorgon. Och jag ska klara det!
Imorgon ska jag försöka hinna med att plugga på NO:n eftersom vi har prov på fredag. På tisdag har vi studiedag så då ska jag göra tyskaglosorna som vi har förhör på på onsdag, plugga ännu mer på NO:n och även städa mitt rum.
På onsdag ska jag göra engelska glosorna som vi har förhör på tills på torsdag och öva ännu mer på NO:n.
På torsdag ska jag göra matte läxa 2 som ska vara klar på fredag och så ska jag plugga det sista till NO-provet.

Sen är denna sjukt jobbiga veckan över. 
Det är ju fan helt sjukt att ha så många läxor. 7 läxor på 4 dagar :o


SÅ IKVÄLL TJEJER OCH KILLAR, SÅ BLIR DET INGEN MER UPPDATERING! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0