Min samling

Detta har inget med hästar att göra alls. Men jag tycker jag är ganska grym så därför lägger jag upp det här då jag har fler läsare här än på min andra ;)
Vissa kanse vet det och vissa inte, i alla fall jag samlar på hard rock cafe-tishirtar.
Egentligen är det dom svarta jag samlar på så alla som är med färg på har jag i svart förutom den blåa från Key West för den har några kompisar köpt åt mig ^^



1. Stockholm  2. New Orleans  3. Kuala Lumpur  4. Paris

5. Köln  6. Köpenhamn  7. Houston  8. London
9. Singapore  10. Hong Kong  11. München  12. Oslo


13. New Orleans (har en vanlig svart över)  14. Houston (har en vanlig svart över)  15. New York  16. Washington, D.C

17. Hong Kong (har även en svart)  18. Singapore (har även en svart)  19. Kuala Lumpur (har även en svart)  20. London (har även en svart)
21. Key West (har ingen svart)

SLÅ MIG OM NI KAN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0