Hiss & Diss

DISS!
Jag måste faktiskt dissa detta schabraket. inte modellen för den är helt okej och så men färgerna. jag bara undrar hur tänkte dom?
Mörkgrön, gul & rosa? Nej tack 
Inget jag gärna skulle sätta på min häst!


HISS!
Jag måste dock hissa detta tränset från hööks. Jag har aldrig känt på det eller sett det irl men på bild så är det fint och många som har ett sånt säger att det är bra osv.
Och jag tycker att det är ett bra alternativ  för mig som inte är gjord av pengar.
Dock dissar jag det då varje gång jag är på hööks är dom slutsålda x)

Kommentarer
Postat av: emmaa - fjording blogg

vill också ha det tränset men det är typ slutsålt överrallt ... ;)



sv: ja du har rätt!



I will do everything to reach the top.



hoppas det blir bra med den nya ponnyn! :D

2011-09-07 @ 22:40:57
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/
Postat av: carin sundh

Jag har det tränset! Superfint är det, sitter bra och storlekarna är bra osv, deremot så har det typ ingen kvalité alls, men snyggt är det!

2012-05-14 @ 22:10:38
URL: http://carinsundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0