Hiss & Diss

Jag vill både HISSA & DISSA detta schabraket!

Jag köpte mitt begagnat av Sara men det var inte användt så jättemycket och såg ut som nytt.
Alltså HELT rent.
Men efter att jag användt det kankse 3 ggr skulle jag tvätta det. Och det blev inte rent. Smutsen sitter stenhårt, jag får inte bort det varken i tvätten eller på nått annat sätt :/

Sen går hissen till att det är så grymt snyggt, och är snabbt att lägga på, inga saker att sätta fast, och trots det så ligger det faktiskt på sin plats ;)

Union Jack Saddle pad från John Whitaker

Kommentarer
Postat av: amanda

Åh håller verkligen med! Riktigt snyggt men svart färg från sadeln är omöjligt att få bort från det röda för mig.. Riktigt irriterande haha!

2011-09-27 @ 22:03:38
URL: http://hastryttareen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0