Dålig bloggning today

Idag blir det inte så mycket bloggning.
Jag ska till stallet nu och ha elevensval ridning. Ska rida Rhona. Sen tänker jag plugga, plugga, plugga.
Har prov imorgon och orkar inte cykla hem emellan så stannar i stallet och pluggar där. Och idag får troligtvis även C vila. Inte för att han redan vilat tillräckligt utan för att jag vill vara på den säkra sidan när det gäller benet.
Och ikväll ska jag rida Shaggy på lektion. Jag ser fram mot det lite. Haha. Det blir handskarna på, hästsporrarna och spö på båda sidorna. Och så måste jag ha en jävla massa ork ;) haha.
Vilket jag inte hade förra gången.

Men detta betyder även att jag kommer hem sent så just därför blir bloggen lite död.
Jag ska ju bättra mig!
Det kanske blir bildomb idag eller imorgon också! Om jag får bilderna från emmy!

CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0