Chucken - dagens ridpass

Barbacka idag med. Hade inte lagt upp några planer för dagen och ville inte göra samma sak som jag alltid gör. Nöta öppnor för att få honom att lyssna. Jag har fått order av massören att det är bra att göra det. Men idag red jag lite annorlunda.
Så jag red mest runt på spåret och lite olika vägar överallt. Han var SJUKT fin. Jag brukar säga att han är fin, men som han var idag, WOAW!
I alla fall, galoppen blev lite helknasig, så fick galoppera på lite framåt så blev det mycket bättre.
Sen red jag igenom LC:2 programet med mina kompisar som domare. Och, för att vara barbacka första gången jag red ett program så gick det faktiskt riktigt bra.

Har även bestämt att jag ska vara med på UZ:s lingondressyr som är den 2 oktober.  En LC:1
Sen får det gå precis som det går ;) Haha.

Jag vill ha lite nya bilder, så EMMY om du ser detta skicka gärna lite ilder till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0