Chuck igår och idag

Igår hade svullnaden lagt sig lite. Så jag gick en sväng med honom i skogen, på olika stigar och vägar. Sammanlagt ca 30 minuter eller mer.

Idag var han inte svullen alls. Bara precis vid såret, men ingenting annars. Så jag gick en runda med honom även idag. Ca en kvart.

Imorgon ska jag rida igen. Tror jag lägger fram lite travbommar, upphöjda och på marken. Sen på lördag blir det ett dressyrpass och på söndag tänkte jag hoppa för första gången!
Detta endast om benet inte blir svullet igen. Och allt flyter på.

Det blir perfa att hoppa på söndag då det varit tävling, så kan jag nog ta några av hindrerna som står framme!
Ah vi får se.

riktigt charmigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0