Chuck idag

Hela dagen blev försenad. Vi hann inte göra allt vi skulle göra. Så när jag kom till stallet var jag helt slut och hade inte hur mycket tid som helst. Så vi borstade honom och släppte honom i ridhuset. Han blev lite glad och bockade och stegrade osv. Haha söt.
Lekte lite med honom. Följa john och så vidare, och jag kan säga att man får akta sig. 
Han kan bli lite för glad ibland!

Imorgon ska jag rida ett försök till dressyrpass. På söndag efter tävlingen blir det bommar, barbacka ;) Sen måndag och tisdag är inte bestämda. På onsdag kommer sadeln! :D Vi beställde en ny Prestiege Versilles. Det kommer nog bli toppen, då kan jag värma om det och hoppas på att den kommer passa hela tiden jag har honom!

Så när den kommit så ska jag börja hårdträna. Han har fått en liten mage av att bara stå och äta massa mat. Har även preliminärt planerat in våran första tävling. Och då kommer det nog bli LC & LC +5, vi får se!

NU ÄR VI PÅ GÅNG! :D

Kommentarer
Postat av: majja

dudududu!!! Du har väl mitt agriaschabrak? :) kom på att jag säkert kan ha de på lilla Poppe! Iaf som hemmaschabrak! ;D

2011-09-23 @ 20:41:57
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/
Postat av: ylva

kul att det går bra! =)

2011-09-23 @ 21:28:53
URL: http://ylvaaek.blogg.se/
Postat av: Frida

Den sadeln är helt underbar, har en och jag lever typ i den! :D bra blogg!

2011-09-23 @ 22:21:10
URL: http://fridakristland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0