Bloggar nu istället.

Jag hade glömt bort att vi skulle till simhallen idag så gick upp samma tid som jag brukar.
Och insåg att jag hade kunnat sova hur mycket jag vill typ.
Eftersom att vi har simhallen det första på dagens å börjar vi kvart i 9 och så behöver man ju inte fixa sig ju. 
Så jag  har suttit vid datorn hela morgonen.
Nu ska jag i och för sig till skolan snart. Sen åker jag hem efter att vi simmat och så fixar jag mig här hemma. Och så äter jag hemma med. Sen cyklar jag tillbaka till skolan och efter skolan ska jag till stallet.
Så nu vet ni lite kort om min dag.
Kankse slänger in något när jag är hemma på lunchen.
För nu ska jag cykla iväg till simhallen. ÄLSKAR DET! haha, eller inte.
PUSS
bild på en riktig snygging som jag tagit får utfylla inlägget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0