Barbacka igen

Fick en fråga om jag brukade rida mycket barbacka och asso nej det brukar jag inte. Kanske någon gång i veckan eller sådär, det beror helt på vad man ska göra. Ska man mysrida lite så kan man lika gärna skippa sadeln, men ska det nötas och tränas åker sadeln på. Men nu har jag ju haft Chuck i sbart 2 veckor och har ingen egen sadel till honom än så det har blivit endel barbacka. Och den vi har lånat nu under en td måste vi lämna tillbaka idag. Vilket vi fick reda på idag. Så jag kommer inte alls kunna hoppa i helgen och kommer inte kunna ha upphöjda bommar idag. Blir barbacka igen.

Men vi ska köpa sadel nu. Beställa en i alla fall. Vet inte exakt. Säger mer sen.
Dessutom ska vi köpa min hjälm idag!

Men ska ner för att åka och lämna sadeln, sen ska jag vidare på ett litet kalas typ. Sen till stallet för att rida!
VI SES!

Kommentarer
Postat av: ida :)

Sv; varsågod :D

2011-09-23 @ 16:01:21
URL: http://idacarlsboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0