alla får tillbaka? eller?

jag måste bara säga att, hur fan orkar ni?
folk som sitter där bakom datorskärmen och skriver töntkommentarer om hur jag rider.
Vet ni? Jag bryr mig inte ett dugg, och tro inte att jag bryr mig för att jag skriver detta nu.

Om folk jag inte känner, aldrig träffat slänger iväg en spydig kommentar. Då bara skrattar jag och tänker: hon/han måste ju vara dumma i huvudet. Även om dom kanske inte är det så skulle jag aldrig ens prata med den personen.

MEN!
När en kompis till mig skriver saker om att jag är dålig osv. Samma sak där, jag skrattar lite åt det. Och samtidigt som ni är anonyma så är det ju HIMLA clever att kommentera med samma ip-nummer som ni gör med era namn. SMARTHEADS!
DU skönk just ner till botten i mina ögon. Men du kan vara lugn för jag bryr mig inte om du tycker jag suger på att rida. 
För jag som många andra kämpar mot något, jag vill bli bättre. Och utan att vara dålig kan man inte bli bra!
Men nästa gång kanske du tänker dig lite för innan du slänger iväg onödiga saker? För jag vet precis vem du är! Jag vet till och med vad du har för bredbandsbolag ;) Haha.

everybody is perfect.

Kommentarer
Postat av: MAJA

jag har sett dig rida i verkligheten och jag tycker du är super duktig!

2011-09-19 @ 13:03:20
URL: http://mturesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0